Vrijwilliger Communicatie en Promotie

Nieuwsgierig aagje?

We willen meer van elkaar weten. Er gebeurt van alles in ons museum. Waar 80 vrijwilligers aan de slag zijn gebeuren heel veel leuke dingen. Maar omdat we er niet allemaal tegelijkertijd zijn ontgaat ons ook een heleboel. Maar we wel weten welke leuke dingen er allemaal gaande zijn. In een aantal gevallen willen we het ook vertellen aan de buitenwereld. Daar hebben we het team van communicatie en promotie voor.

Ben jij iemand die op onderzoek uitgaat en er over wil schrijven en vertellen? Of ben jij iemand die handig is met social media? Of heb jij er aardigheid in om deze website zo nu en dan bij te houden? Dan hebben we een passende vrijwilligersvacature voor jou: Het Weverijmuseum is per direct op zoek naar enthousiaste vrijwilligers voor ons Communicatie en Promotie team. Wil je ook bijdragen aan ons museum en je jouw kennis over de Geldropse textielgeschiedenis graag wil vergroten en overdragen, neem dan met ons contact op. Hopelijk begroeten we je snel als nieuwe vrijwilliger bij het Weverijmuseum!

Wat ga jij doen?

Het team is verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie uitingen. Daar horen bij een interne  en een externe nieuwsbrief, de  externe

Wat vragen wij?

We zoeken vrijwilligers die affiniteit met techniek hebben en interesse in de Geldropse textielhistorie. Een neus voor nieuws en nieuwtjes.

Wat bieden wij jou?

· Een creatieve en inspirerende werkomgeving.
· Je krijgt een uitgebreide introductie en samen zoeken we naar wat jou het beste ligt en aanspreekt
· Het team bestaat uit gepassioneerde vrijwilligers, waar jij er straks één van bent!
Meer weten? Of direct solliciteren? Mail ons!